Friday 1 June 2012

sEdEyh nAk bAlik UiTM LENDU

lagi 8 hari nak balik uitm.. pada mulanya segala persiapan mental da dibuat sejak dpt result exam lagi.. niat nak study smart and work hard to get a DEAN LIST for next sem.. da rancang dgn kawan2 nak study sama2.. tak kan habeskan masa dgn main2 lgi.. kputusan exam ritu bnar2 wat aku terduduk meskypon aku tak gagal or repeat.. cuma aku tak dpt DL je.. tapi skarang,, sikit2 prsiapan mental ku goyah.. smua kerana bila aku dpt tahu yg aku tak dpt kolej.. sedeyhnya.. aku balik sana seumpama pelarian.. tak tahu mana nak mnetap.. macam mna aku nak ckp dgn ayh aku.. hurmm :'(  mmg rayuan bole dibuat tapi aku tetap sedeyh.. aku harap2 rayuan nanty aku lulus.. harap2 aku dapat kolej.. tolong lahh pihak kolej ! saya sangat2 perlukan kolej.. ibu abah sy tak mampu nak biayai sewa rumah.. kos-nya sgt mahal.. please.....  :'(  Ya Allah,, bantulah hambaMu yang lemah ini...amin...

#kumengharapsinarbahagiamenjelma...

No comments:

Post a Comment