Friday 15 February 2013

RINDU

Assalamualaikum w.b.t
Bismillahirrahmanirrahim..

Rindu?? Kenapa dengan rindu?? Rindu adalah satu perasaan fitrah yang ada dalam diri setiap insan..Bila kita sayangkan seseorang, kita mudah merasa rindu..seperti mana kita rindukan Allah s.w.t dan juga Nabi junjungan kita Nabi Muhammad s.a.w. Rindu yang datang bertamu di hati ini sukar untuk kita hapuskan..Kita merasa rindu sehingga kadang kala menyukarkan kita untuk bernafas..Mesti korang semua pelik kan kenapa mun tetibe jady jiwang2 nihh..huhu..Entah lahh mun pun tak tahu kenapa..Mungkin kerana video semalam kot....Video apa??? jengjengjeng.....hahah =D

Okay macam nihh,, semalam masa tengah scroll2 FB tetiba ternampak someone post video kat fb dia..Jadi mun pun bukak laa video tu nak tengok apa yang dia update kan..Bila mun bukak, tengok2 video dia tengah main gitar sambil nyanyi lagu 'Pergilah Sayang'..okay kat situ da terasa sesuatu..terasa macam ada sesuatu tersekat di dada mun nihh..korang tahu tak apa tandanya itu?? haishh mun pun tak tahu lahh kenapa....

Bila dah tengok video tu, mula lahh update kat twitter macam2..masa update tu takde rasa apa,, just nak meluahkan perasaan jeh..tapi lama2 tetibe rasa malu..huhu...apa yang mun update kat twitter ekhh??? alah malu lahh nak cakap..hehe =P  sikit je mun bgtahu kat uollz okay =)

p/s : mesty korang rasa mun ni gedik tahap gaban kan?? sory la, ni tetibe terlintas di hati mun..so trus taip dgn sndirinya tanpa fikir apa2...korang jangan gelak kan mun ye..malu ni tau =P

apa2 tah yang mun update kat twitter :


rasa rindu nak onthephone and dengar dia nyanyi lagu special untuk aku =') skarang dia da de gf, so tak bole kcau..


dlu bila dia nak, jual mahal..kan skang da mlepas =..= tp tkpe, ada hikmahnya =)

baru nak tegur tapi dia da hilang..sedeyh nya..haishh napa laa aku tolak dia dulu..

tolak sebab tak sedia lagy..takot dikecewakan lagy..humm...

@munieraibrahim
mungkin juga Allah belum bukak kan pintu hati aku untuk dia..

i'm really miss that moments where he will call me every night..and sometimes sing a song for me..

pernah sekali dia dengan member dia nyanyi lagu yang dicipta khas untuk aku sambil main gitar..haishh...


*tetibemalupulakk* ayt ni aku post lepas aku rasa tah pape update psl tuhh..hehe =P
aku ingat nak minta dia nyanyi kan satu lagu untuk aku bfore dia tunang..
agak2 korang bole tak?? aku takut bakal tunang dia tak suka jehh..
macam mana ekhh??? huhuh....



No comments:

Post a Comment