Thursday 15 November 2012

Sesuatu yang Tak Terduga Olehku :)

assalamualaikum w.b.t

hai semua :) lama sangat saya tak update blog nihh..hehe :p
rindu pulaa hati ini..
tapi biasa laa bila takde benda yang nak dikongsikan tu yang tak update langsung..
saya banyak baca blog rakan2 seperjuangan saja..
apa2 pon,, saya nak ucapkan Salam Maal Hijrah pada kalian semua :)

okay lahh,, kali nihh saya nak kongsi sikit kegembiraan yang saya lalui bila tweet saya dibalas oleh artis yang sangat saya minat iaitu @tashamanshahar & @ed_acoustica ..

sila laa tengok di bawah ini ye :--

ni yang saya post kat twitter siap tag nama @tashamanshahar
(tapi dia tak perasan)

so saya geram saya post lagy satu 

korang focus yang saya buat anak panah tuhh..saya letak twitcon picture dia yang saya post mula2 tu..

then dia balas nihh :

ni korang focus kat tweet @tashamanshahar tu okay :)
gembira saya >.<

tu baru pasal Tasha Manshahar je..nih pasal si Syed Syamim pulakk..
semua simple je kott..hehe :p

okay ni dia yang saya tweet kat Syed Syamim & Tasha Manshahar :

sweet kan dorang nihh..saya buat nihh simple je,, tak tiptop pon..
tapi saya happy sebab dorang suka :) dorang siap retweet lagy..
tak percaya?? tengok laa buktinya kat bawah :)

Syed Syamim & Tasha Manshahar Retweet balik kott picture yang saya tweet kat dorang :)
sekarang percaya tak?? hehe :)

sebenarnya saya bukan nak show off ke hapa ke..saya just nak kongsi kegembiraan yang saya rasa jehh..
and one more thing,, saya nak korang semua tahu yang artis2 nih tak sombong pon sebenarnya..
kadang2 dorang cuma tak sempat nak balas balik korang punya tweet sebab terlalu ramai sangat fans yang tweet dorang..so mana yang sempat je laa dorang balas..
sebagai contoh ni laa Tasha Manshahar & Syed Syamim..dorang tak sombong langsung :)
btw,, saya tetap nak bagitahu yang 
SAYA SANGAT SAYANG  TASHA MANSHAHAR & SYED SYAMIM..
with LOVE <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 

3 comments:

  1. hahah aku penah dibalas tweet dua kali dari Zizan. how about that? HAHAHAHA :p

    ReplyDelete
  2. HAHAHA :)
    aku saja je update nihh..
    bukan aku nak bangga pon..haha...
    benda ni kan smua pnah rasa..pnah jumpa..

    ReplyDelete