Thursday 15 November 2012

Alhamdulilah syukran Ya Allah swt

assalamualaikum w.b.t

selama 6bulan bertarung dengan study kat UiTM Lendu Melaka,,
5 hari bertarung dengan killer paper, akhirnya telah terjawab semuanya..
alhamdulillah kali ini saya mendapat keputusan yang lebih baik dari sem 1..
 saya dapat membuat abah & ibu saya gembira dengan result yang dapat..
walaupon tak jauh sangat beza dengan result sem lepas namun aku tetap berjaya mendapat Title 'Dean List" atau "Anugerah Dekan"..

ini laa dia buktinya :)


alhamdulillah syukur atas kurniaan Allah swt..
ini adalah atas titik peluh dan usaha saya selama ini..
terima kasih kepada ibu abah saya yang selama mendoakan kejayaan saya..
terima kasih juga pada guru2,, lecturer dan juga rakan2 seperjuangan saya..
mereka telah banyak membantu saya selama ini..
saya sangat bersyukur kerana hidup saya dikelilingioleh mereka yang hebat2 :)
syukran semuanya :)

terima kasih kepada Fatin Zakiah, Adawiyah, Yong Hani, Aisyah Humaira,
Syaza Marina, Nurkhamsiati,Fara Zawani dan yang lain2..
kalian merupakan rakan2 yang sentiasa membantu saya supaya 
menjadi seorang yang rajin belajar :)

No comments:

Post a Comment