Tuesday 25 June 2013

GET GOOSEBUMP AND HOPE MY MARRIAGE LIFE LIKE THAT !

Assalamualaikum w.b.t..
Bismillahirrahmanirrahim..

apakah? apakah? apakah? mesti ramai tertanya apa kaitan benda alah kat atas tu kan?? hehehe...
cerita2 melayu ni memang la da lama aku layan kan tapi aku takde la sampai kemaruk nak terus tengok..lagi2 citer2 yang diadaptasi dari novel ni like 'Adam&Hawa' , 'Ombak Rindu' , 'Lagenda Budak Setan'  tu bagai..tapi entah asal tah aku kemaruk nak tengok cerita 'Teduhan kasih' and 'Sebenarnya Saya Isteri Dia'..aku pun tak paham la kenapa..hahaha

serious talk la kan, aku sebenarnya tak minat cerita Sebenarnya Saya Isteri Dia ni..ramai kengkawan kata rugi tak tengok, best giler la..apa2 je la kan..but serious talk mun memang annoying giler bila dengar or baca orang tweet pasal #SSID nihh..semua tweet just pasal #izzueislam jehh..izzue islam hensem la, cute la..pebenda la dorang nih..seyes memang tak layan langsung..BUT semalam mun lepak bilik kawan mun buat keje sambil2 tu depa duk tengok cerita #SSID nih..mun pun saja lah join sekaki kan..nak tengok la apa yang bestnya..uolls tahu, bila mun start tengok terus tak nak lepas okay ! mun terus mintak copy cerita tu dari episod 1 - 11 *yang terbaru*...aku dengar cerita #SSID ni tinggal lagi 2episod je lagi..okay aku serious tak sabar tunggu lagi 2 episod ni..nak tahu apa jadi kat Firash dengan Syaff..hahaha..and and aku nak pegi beli novel dia ! serious talk !

btw, aku still tak lepas cerita Teduhan Kasih okay ! #adiputra pulak hero dia ! OMG ! OMG ! aku suka adi putra okay ! betapa sweetnya Ehsan kat si Effa tu ! bukan si Ayu tu je sakit hati, aku pun duk sakit hati ! hahaha..kalau lah aku dapat suami macam adi putra tu..haishh ! tak lepas weyh ! ikat kat bilik ! hahahah >.< aku biar cerita tu abes bersiaran kat tv, satg baru aku download suma2 tu..hahhaha...

Sebenarnya Saya Isteri Dia


Teduhan Kasih


addicted with those movie ! 
bila kau tengok cerita #SSID, aku mesti tersenyum tak berhenti !
tengok cerita #Teduhan Kasih pulak, jealous tak hebis2 !
hahahaha >.< masak2 !

aku sentiasa berdoa pada Allah s.w.t agar aku ditemukan dengan seseorang yang dapat menjaga, membimbing aku ke jalan syurga Allah s.w.t. menyayangi, mengasihi, mencintai, menghormati aku sebagai seorang wanita & isteri juga menghoramti kedua orang tua aku & dia.. InShaaAllah, amin..

No comments:

Post a Comment