Wednesday 26 June 2013

RINDU FAMILY !

Assalamualaikum w.b.t.
Bismillahirrahmanirrahim..

01:00 a.m. entah kenapa aku rasa sebak giler..dari siang tadi aku bukan main happy giler ! aku nak balik minggu ni, btw aku dah janji nak pegi support event fakulti tourism roommate aku..minggu depan aku nak balik tak bole sebab ada program Kemahiran Insaniah (KI). kebetulan program tu jatuh pada tarikh birthday abah aku..sedeynya tak dapat celebrate sesama..even time start puasa nanti pun aku tak dapat nak sambut sesama dengan family aku..Ya Allah sedey sangat..sesungguhnya aku sangat rindukan family aku..banyak masa aku terluang kat uitm berbanding kat rumah..member2 aku semua rajin balik rumah tapi aku yang selalu terperap kat kolej..bukan aku tak nak balik tapi aku nak simpan duit sebab abah suruh berjimat..

aku masih ingat lagi, dari aku kecik sampai sekarang kalau abah nak kejut aku bangun tido mesti abah cium pipi aku..tak kesah la dia kejut aku bangun pegi sekola ke, dia nak pegi keje ke or kejut bangun sahur mesti dia cium pipi aku..seyes aku rindu giler..kalau aku sakit lagi la, dia jaga baik punya..seyes aku rindu giler kat ibu abah ! even aku selalu gado2 dengan abang2 and adik aku, abah mesti backup aku..sebabnya aku sorang je anak perempuan dia..kadang2 tu apa yang aku nak mesti abah akan cuba tunaikan..sampai abang2 and adik aku jealous giler dengan aku..hahaha..

ibu abah, kakak sayang sangat dengan ibu abah..maafkan kakak selama 21tahun kakak membesar dalam jagaan ibu abah..sejak kakak masuk U ni, kakak baru tahu susahnya nak lepaskan ibu abah..kakak hari2 rindukan ibu abah..kalau kakak teringat ibu abah mesti kakak nanges..kalau bole kakak nak balik selalu tapi abah tak bagi sebab abah nak kakak berjimat-cermat..kakak janji dengan ibu abah, kakak akan belajar rajin2 and kakak akan cuba sedaya upaya untuk berjaya dan buat ibu abah bangga dengan kakak..kakak akan cari kerja yang baik untuk tolong ibu abah..kakak sangat2 sayangkan ibu abah, along, angah and adik..kakak rindu sangat dengan semua orang..


my lovely family <3


No comments:

Post a Comment