Monday 26 November 2012

Apa Perasaan Ni Pon Aku Tak Tahu..

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..

hai kawan2..saya ni nak kata sibuk sangat pon takde laa..tapi saya memang jarang nak update blog nihh..
facebook dengan twitter apatah lagy nak on9 slalu..sekarang memang rasa tak nak open sangat..lagy2 apa yang telah berlaku kepada saudara kita di Palestin sana..

hummm..sebenarnya saya tak tahu nak update apa kerana perasaan saya sangat bercampur-baur sekarang nihh..
hanya dalam masa beberapa hari saya akan masuk semula ke UiTM Lendu Melaka dan menjadi seorang pelajar sepenuh masa..sebulan cuti terasa sekejap ada,, lama pon ada..entah laa..saya tak tahu kenapa..saya sangat gembira bila nak masuk belajar semula dan dapat jumpa semula kawan2 saya..
saya sangat gembira bila bersama mereka :)

jadi saya berharap sangat saya dapat duduk satu kolej dengan mereka..saya tak nak duduk satu kolej dengan budak2 baru masuk..saya tak nak duduk satu bilik dengan kakak tu..saya tak rasa happy..sebelum ni bole je hidup tanpa saya kenapa perlu tarik saya balik..saya da cukup happy dengan kehidupan saya..saya rasa aman dan damai..tak rasa beban dalam kepala langsung..please biarkan saya dengan teman2 saya..

kita bukan terpisah universiti pon, so biarkan saya dengan kawan2 saya..saya nak satu kolej dengan kawan2 saya..please..saya bukan tak nak sebilik dengan awak tapi saya lebih selesa dengan kawan2 saya..bila saya dengan awak,, its realy awkward..saya dah tak biasa duduk satu kolej / bilik dengan awak lagy..
hope sangat awak paham saya..saya sangat2 hargai bila seseorang itu dapat memahami kehendak saya..
please !!!! hanya itu saja permintaan saya..

kehidupan selepas ni sangat mencabar bagi saya..so many things to do with classmates..saya perlu buat discussion and study with them..we need to spend a lot of time together..so i hope that you will understand..kalau awak nak saya happy, sihat sentiasa, biarkan saya dengan kawan2 saya..supaya saya tak letih..bukan bermakna saya duduk dengan awak saya letih tapi saya akan letih untuk ulang-alik ke kelas yang jauh,, ulang-alik ke bilik kawan saya untuk buat assignment bersama..saya akan sangat penat dan senang jatuh sakit..

saya cuma tak nak sakit saya jady penghalang untuk saya bergerak..saya tak nak ibu abah saya risau dengan sakit saya yang akan menyerang..ibu abah saya juga berharap saya dapat menetap di kolej lama saya..biarkan saya di situ supaya senang mereka nak datang melawat..dan senang juga kalau pakcik saya nak datang jenguk..dia hanya tahu kolej tu sahaja..

saya sangat berharap awak dapat memahami saya..
hanya itu sahaja permintaan saya..
harap awak dapat tunaikan..
bukan bermakna saya duduk kolej lain saya tak ingat awak,
saya akan tetap ingat awak..
saya juga akan datang jenguk awak sekali-sekala..
terima kasih yang teramat sangat jika awak dapat tunaikan :)


No comments:

Post a Comment