Monday 26 November 2012

Excited Jumpa Heliza Helmi :)

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..

saya tahu setiap orang mesty penah jumpa dengan artis kat luar sana..and takde la sebatak saya..hehe :p
saya pon da penah jumpa ramai artis cuma kali ni berbeza sikit sebab artis ni merupakan idola saya.
saya sangat minat kat artis ni bukan sebab paras rupa dia tapi sebab pendirian dia dan perwatakan dia..

memang betol dia comel, cantik, sopan and macam2 lagy..saya sangat gembira bila dapat jumpa dia depan2 sebab saya memang da lama nak jumpa dia depan2..kebetulan sangat2 pada 23-25 November 2012 ada Festival Hijab dekat Anggerik Mall Shah Alam..dekat majlis itu lah saya dapat jumpa dia..Ya Allah happy nya saya time tu hanya Allah je yang tahu..

tapi sayang seribu kali sayang sebab saya tak dapat bergambar dengan dia kerana dia perllu cepat standby untuk forum yang akan berlangsung time tu..jady saya hanya dapat autograph dia sahaja..secantik dia dalam gambar mahupon televisyen begitu juga laa cantiknya dia bila berdepan..indah ciptaan Allah itu..

ini saya paparkan autograph dia :


dalam pada majlis tu berlangsung, adik kecil kawan saya buat hal..menangis dan melalak kat kompleks tu..jady saya ambil keputusan untuk balik..saya hampa sebab tak dapat bergambar dengan dia..tapi walau macam mana pon, saya tetap happy sebab dapat autograph dia..

tapi kan,, yang kelakarnya bila on the way balik tu saya teringin nak minum coolblog.. jady saya dengan kawan saya pegy beli..masa tengah tunggu coolblog tu siap,, ada pula poster Heliza Helmi dekat situ so apa lagy aku pon tangkap laa gambar kat situ..memang lawak sangat laa kan..orang coolblog pon dok gelak2..aku terus laa cakap, tak dapat snap picture dengan tuan badan yang betol, dengan poster pon jady laa..haha :D memang lawak giler time tuhh...

ini picture aku dengan poster Heliza Helmi :


bole pulakk wane baju aku sama dengan wane baju dia..haha :D 
nampak sangat coolblog dihatiku <3 haha :)

No comments:

Post a Comment