Tuesday 27 November 2012

Kerana Sayang Terpaksa KU Lepaskan

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..

post kali ni mungkin agak biasa bagy korang tapi berat bagy saya..jujur saya tak nak lakukan nya sbenarnya tapi saya tiada pilihan..saya tak nak dia terus derita kerana saya..saya tak mahu dia sering disakiti kerana saya..saya cuma harap dia maafkan saya..

sejak dari dulu saya sentiasa ada dengan dia..dalam susa senang, pahit manis dia saya ada..saya memahami dia..kerana keakraban kami, dia sering menjadi mangsa ketidakpuashatian manusia sejagat..kadang2 saya juga merasa tempiasnya..tetapi saya masih kuat untuk hadapi semua itu..sedangkan dia??? 

oleh sebab tak mahu dia lebih derita, saya berniat buat dia jauh dari saya..saya terpaksa menyakiti dia..saya tak nak dia terus2 sakit kerana saya..saya tak nak dia letih kerana saya..cukup selama ini dia merasai kesakitan itu..dengan penyakit yang dia ada tambah lagy dengan sakit manusia bagy, betapa peritnya hati dia..

saya tahu awak sangat sayangkan saya..saya juga sayang awak..tapi ini demi kebaikan awak juga..dulu awak dah kene teruk dengan mulut2 manusia..saya juga kene..sehingga kita terpisah lama.. dan disebabkan kita da terpisah lama itu buat saya rasa selesa dengan kehidupan saya..tanpa menyakiti orang lain..saat saya menaip post ini,, saya menangis kerana saya tahu saya tak sepatotnya buat perkara tu..tapi percaya lahh ini semua kerana demi kebaikan bersama..

meninggalkan awak bukan bermakna saya meninggalkan selamanya..saya masih ada untuk awak contact..cuma saya tak bole sentiasa berada di sisi awak..untuk pengetahuan awak,, hati saya sakit + perit setiap kali saya dapat tahu ada orang cuba memburuk2kan saya..kenapa saya perlu jadi mangsa mereka.sedangkan saya tidak begitu mengenali mereka..macam tu juga peritnya hati saya bila saya tahu ada orang menyakiti awak..

saya tak mampu buat perkara yang besar cuma ini sahaja yang mampu untuk lakukan..
ini saja pengorbanan yang dapat saya lakukan..meskypon tak sebesar mana,, tapi cukup untuk awak pahami  betapa dalamnya kasih sayang saya untuk awak..mungkin sekarang awak marah dan tak percaya pada saya..tapi saya yakin suatu hari nanty awak akan mengerti apa yang saya lakukan ni untuk kebaikan kita semua...

saya benar2 mohon maaf atas apa yang saya dah lakukan..
saya terpaksa..relakan apa yang saya lakukan ini demi kebaikan awak..
saya tahu awak benci saya sekarang tapi saya tak mara malah saya terima seadanya..
cuma satu yang saya nak awak tahu,, saya sayang awak selamanya..
selamat tinggal dan jaga diri awak baik2..
assalamualaikum..

3 comments:

  1. I know who this person is :-) sabar yang banyak ya mun. assobru minal imaan :)

    ReplyDelete
  2. awak tahu Adah??? mun terpaksa buat macam ni..mun terpaksa buat dia benci sangat kat mun..ni je jalan terbaik yang mun dapat fikirkan..dengan cara ni orang takkan mengata dia or mun lagy..

    ReplyDelete