Friday 30 November 2012

Macam Tak Nak Balik Lendu !

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamulaikum wbt..

01/12/2012 --> tarikh yang dinanti2kan..ouhh tidakkk!!!! hahaha...hari pndaftaran pelajar lama pd hari Sabtu & Ahad bersamaan 01hb 12 & 02hb 12..pemakaian haruslah menepati sahsiah rupa diri pelajar..okay tu da lama tahu sejak dari saya pra dip lagy..haha :) 

sekarang ni saya nak citer sikit rasa hati ni ha..mesty korang rasa annoying gilerr dia ni asyik2 update pasal rasa hati..da nak buat macam mana kalau ni yang saya rasa saat ini..sejak dapat result hari tu saya sangat gembira da tak sabar nak balik uitm nak jumpa dengan kawan2..tapi sejak kebelakangan ni tetibe saya takde perasaan nak balik uitm..

sebelum ni saya sangat happy nak balik uitm..tak sabar2 nak jumpa kawan2 walaupon baru je cuti..saya sangat rindukan dorang..nak tengok dapat bilik dengan roommates sem lepas ke tak..kalau bole nak duduk satu bilik dengan dorang lagy..best ! gurau senda antara satu sama lain..makan sama2, minum sama2, tengok movie sama2.haishh rindu sangat !

saya tak sabar nak balik uitm sebab nak belajar sungguh2 sem 3 ni..course makin lama makin tough..nak belajar sungguh2 dengan kawan2..nak maintain kan pointer sem 2 ni..biar grade dapat dekan..setiap hari semangat nak balik tu berkobar-kobar ! setiap hari berharap dapat satu kolej dengan kawan2, bole lepak sama2..

tapi sekarang ni semua tu macam berkurangan..tak tahu sebab apa..saya tak rasa nak balik uitm..rasa malas sangat..baju2 and barang2 pon tak packing lagy..barang mandian and barang2 basuhan semua tak beli lagy..tah apa nak jady tah dengan saya nihh..saya pon tak paham..saya pasty orang lain pon tak paham jugakk..huhu..

tapi tu laa,, hari Sabtu tinggal brape jam je lagy akan tiba..dan dengan perasaan nak or tak saya kene kemas barang2 and balik uitm lendu balik..saya kene teruskan kehidupan saya sebagai seorang mahasiswa..setiap masa sibuk dengan assignment..takde masa nak main2 lagy..harus kerja keras kalau nak keputusan cemerlang..

Ya Allah,, kau kuatkan lah hati hambaMu ini Ya Allah..tiupkanlah semangat yang kuat untuk belajar ke dalam diri ini..berikan lah sinar cahaya untuk hambaMu ini teruskan kehidupan sebaik-baiknya menuju ke jalan Mu Ya Allah..sesungguhnya aku hanya lah hamba Mu yang lemah yang sentiasa perlukan bimbingan mu Ya Allah..

2 comments:

  1. kita mula2 smgt nk blk ttb dah msk hari jumaat ni ttb mcm nervous every sem and malas :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tahu takpe :) rasa tak smgt nak msuk..haha :D

      Delete